Plixpod

(4.1/5)
Below you can find Plixpod Shopify app Reviews, Alternatives and prices. Discounts, coupons and promos are also available for some of Dropshipping apps. Plixpod app was developed by Hoplix. The rating is 4.1 based on 21 reviews. Plixpod price Free to install. External charges may apply.

Launch date: March, 2019

Plixpod summary.
  • Over 100 products. Start Selling Over 100 products with 250 variants with your design. No Setup Fee or monthly charges and no need to stock inventory.
  • Quickly and automate solution. All order are automatically printed and shipped with our Application.
  • Great fulfilment in Whitelabel. Perfect Solutions for Marketers, Designers, Sellers and Business Makers.

Plixpod features.
  • Over 100 products with 250 variants
  • Manufacturing
  • Delivery
  • Best quality and more profit
  • Need Help?
Best reviews:
Rating:
Date: July 15, 2020
Author: Bramley and Walker
I like how they offer printing products belonging to different categories. Not to mention the quality is amazing
Rating:
Date: July 13, 2020
Author: jasonjackets
I really loved this app. Amazing!!! definitely recommended.
Rating:
Date: July 12, 2020
Author: Fiyah Azz Socks
Amazing way to get products with your own store logo. branded logo are always trusted
Rating:
Date: July 10, 2020
Author: Swizzy
amazing app for personal branded products. Their products are of high quality and can print whatever you need.
Rating:
Date: May 04, 2022
Author: Liula.it
Servizio clienti immediato e sempre disponibile. Sia via ticket che su messanger e facebook. Gestione e integrazione a Shopify facile e veloce

Worst reviews:
Rating:
Date: January 09, 2021
Author: FEELINGUD
No 1 star, zero stars!! I don't have any more words to describe you. Order made on December 7, 1 month and 3 days ago. Received totally wrong, with sticky production labels, red stamps, smaller than expected print and all crooked. Absent inner neck print and supplier label still sewn on to sweatshirt. AN ABSOLUTE DISASTER!!! After making a complaint and accepting your unnecessary apology (because customers who receive such crap care about our apology)I was told by customer support that I would receive a new sweatshirt and that I would be sent an email when it was sent. More than 25 days have passed ,no emails no sweatshirts. I rewroted you by email and you didn't deign an answer. Now not only do you send me the sweatshirt I have been waiting for for 33 days, but you also make me refund what I paid because it is really shameful !! There are hundreds of other print on demand apps and I wanted to trust you by making a big mistake!! ____ non ho più parole per descrivervi. Ordine fatto il 7 dicembre, 1 mese e 3 giorni fa. Ricevuto totalmente sbagliato, con etichette di produzione appiccicate, bollini rossi, stampa più piccola del previsto e tutta storta. Stampa nel collo interno assente ed etichetta del fornitore ancora cucita sulla felpa. UN DISASTRO ASSOLUTO!!! Dopo aver fatto reclamo e aver accettato le vostre inutili scuse(perchè i clienti che ricevono uno schifo del genere se ne fregano delle nostre scuse)mi è stato detto dal supporto clienti che avrei ricevuto una nuova felpa e che mi sarebbe stata mandata una mail nel momento in cui sarebbe stata spedita. Sono passati più di 25 giorni ,nessuna mail nessuna felpa. Vi ho riscritto per email e non vi siete degnati di una risposta. Adesso non solo mi spedite la felpa che aspetto da 33 giorni , ma mi fate anche il rimborso di ciò che ho pagato perchè è davvero vergognoso !! Ci sono centinaia di altre app di print on demand e mi sono voluto fidare di voi sbagliando di grosso!!
Rating:
Date: November 10, 2020
Author: ImpoStore.com
App Inutilizzabile, ce scritto spedizione 1/2 settimane ma è da più di un mese che alcuni clienti aspettano il pacco. Servizio clienti scarsissimo e Aggiungono spese di spedizione a caso, ogni ordine che faccio mi aggiungono altri 5$ da pagare in più (spedizione già pagata). Sconsigliata!
Rating:
Date: June 12, 2020
Author: ARTee Wear
Qualità di stampa PESSIMA e spedizione lentissima, mi chiedo come sia possibile che un'applicazione del genere trovi spazio su questa piattaforma.
Rating:
Date: December 20, 2018
Author: Regalosauro
Terrible app with non-existing customer service. They do not care about the sellers using their service.
Rating:
Date: March 07, 2019
Author: Cosmopolitan Connie
After trying to use this app I think Plixpod wasn't ready to be in the Shopify app store, at least not yet. I have this app because their jewelry is of unusually high quality and unique among the print on demand apps available on Shopify. I'm giving three stars because of the jewelry offerings alone are so nice (Actually, I'd give 5 stars for the jewelry but the 3 is for the overall app. I would give 1 star for English support and 2 stars for customer service if I could). However, until it translates into English (everything from the instructions to the product descriptions) and they get English customer based support, I continue to find it difficult to use. For example, the rings they offer have their descriptions in Italian which I can translate using a translation app. The problem there is the ring sizes are in European Sizes without a US conversion chart. I had to figure out what sizes these correspond to which is difficult because there are no true equivalents. They also need the ability for customers to see their currency represented rather than trying to figure out how much that EU price is in dollars for example. Another issue was setting up my account. In one of the areas where I had to add in my address there was no place for me to add my state. They also need the ability to order sample products for a seller to see these physical products. I'm not sure how to go about it since it seems only set up to drop ship. Also, the customer service, while they try to communicate with me, is slow in response time and when they do we don't understand each other. And I really need to talk to a live person to make sure I have set up everything correctly especially not being able to understand exactly what I'm reading. I've messaged with them and emailed them and as I've said, they do try to help but it's just so difficult. If only I could just talk to someone. They promised English was coming to the app ASAP and I even got a message saying I could change the settings to English with what looked like a new addition to the app but when I changed it it was still mostly in Italian. A Shopify expert tried to help me after I contacted Shopify out of desperation and we looked at my app together and she and I were seeing two different things on the same page so I think whatever changes they are making are also creating some bugs. We even tried different browsers. The Shopify expert saw how difficult this app was and even suggested I put it on hold until they fix their issues that's how bad it all seemed. I look forward to using this app because their jewelry is beautiful but until I can fully understand and use the app I'll have to wait and see what they do with the app before I can put any of their products on my store. Incidentally, Italian is a language I'm currently studying so I'm not opposed to working with the Italian in this app and for me personally is a bit of a fun challenge to read but even for me, an Italian language enthusiast, I just find this too difficult and time consuming to try and figure it out. I was even going to just start putting their products up in my store anyhow but when those first orders come in I want to know everything was set up correctly so the orders can go as smoothly as possible. I don't feel confident I would know until an order came in if there was a problem and then it would be too late to fix that first impression. So please Hoplix (Plixpod), I am waiting to use your app and make beautiful jewelry with your products! I wanted to update my review. I had ordered one of their products with my design on it on November 29th. Was not shipped until December 14th. I’m waiting for it to arrive. I asked for the tracking number that was supposed to be accessed through a link because the link did not work. Asked three days ago. No response. I have no idea if I need to sign for it or when it’ll be here. I used an app to translate the shipping info to help me understand but the translation app was useless - confused me even more. So they really need to have complete English translations not some things translated here and others not there. So without English support and absolutely no customer service I really don’t think they want my business. Which is a shame because I like their jewelry. As a matter of fact the more questions I asked the less response I got and the more time in between responses. Once I was even offered direct access to one of the reps through Facebook suggesting I’d get better help that way but even he stopped responding. I don’t understand this way of conducting business. Here's another update as of January 25th. I received the ring. The print was so faded looking I didn't understand why it was shipped to me like that without questioning it. The customer service has been extremely slow about resolving it. I wouldn't even be trying to fix the issue at this point because every aspect of this whole process has been so slow and painful but I want to at least get a decent looking ring for the nearly $50 I paid for it. Yes, you read that right. I wrongly assumed the photos were showing me an outstanding quality ring. I was fooled by the Made in Italy thing. Yes, it was made in Italy but it is no better than something you'd find in a bubble gum machine. The ring was a light as a toy ring. The beveled edge was not as thick as the photo shows and the so called goldsmith mark is so tiny I almost couldn't find it. And the goldsmith mark is not anything more than the name of the vendor which is JewelPix. What a waste of time for a sub standard product. I will be deleting this app. It's now March 7th and the support staff at Plixpod has never resolved my issue for something ordered in November. If they just simply ignored my requests I'd just say they have bad customer service. However, what they have been doing is asking me the same questions over and over such as "What is your support ticket number?", etc., and then answering with yes's and no's as if they don't care to resolve it or don't know what they're doing. So instead of it just being a case of bad service it looks to me like it's just gross incompetence which is worse. How do they stay in business?

Feel bad about your store reviews? We have a solution for you!

reputon customer reviews

Boost your store reviews

Boost your Google, Trustpilot, Yelp, and other platforms ratings. Avoid negative reviews.
FREE plan available.
embed google reviews

Embed Google reviews

Show your Google reviews on your store. Carousel, badge, list templates.
FREE 7-day trial.
reputon customer reviews

Etsy Reviews by Reputon

Google customer reviews app. Import reviews & testimonials.
FREE 7-day trial.

facebook widget embed

Embed Facebook reviews

Show your Facebook page reviews on your store. Carousel, badge, list templates.
FREE 7-day trial.

Other apps in the Dropshipping category

reputon customer reviews

DSers‑AliExpress Dropshipping

Place 100s of orders to AliExpress in seconds & Find suppliers
reputon customer reviews

Blanka ‑ Private Label Beauty

Start a makeup line with custom cosmetics dropshipping
reputon customer reviews

Nihao Dropshipping

Add niche products daily, 7-15 days worldwide delivery, No MOQ
reputon customer reviews

DropShop

Bulk order exports and tracking import: in one simple app!
reputon customer reviews

CJDropshipping

Best dropshipping supplier and fulfillment service from China.
reputon customer reviews

Spreadr App ‑ Amazon Importer

Dropship Amazon products or earn affiliate commissions.
reputon customer reviews

SMART Express

Instantly import & fulfill AliExpress products
reputon customer reviews

T‑Pop ‑ Print on Demand

Top Quality, Eco-Friendly and Ethical Print On Demand.